שעון טיימר אונליין חישוב ספירה

שעון טיימר ספירה לאחור

קרה לך פעם שעמדת במעבר חצייה מול רמזור אדום, וידעת שברגע שהוא יתחלף לירוק – יש לך אך זמן מועט לעבור בו לצד השני? האם זה עורר בך תחושת דחיפות לנצל את הרמזור ולהספיק? ובכן, זה היתרון של מדידת זמנים, של לדעת כמה זמן יש לך (ולו בערך) כדי לעשות את המהלך, לפני שההזדמנות עוברת. זה מעין משחק. שאפשר לשחק אותו עם עצמך, עם הפעלת טיימר אונליין.

מעבר לטיימר:

טיימר שעון סטופר עצר

ניצול הזדמנויות "בזמן" עם טיימר אונליין?

אין מה לעשות, יש הזדמנויות שאנחנו רוצים לנצל. בין אם זה לתפוס את הפסטה המתבשלת על הגז לפני שהמים עולים על גדותיהם, ובין אם זה הרגע הזה בקומדיות רומנטיות שהבחורה עולה על מטוס והבחורה אץ לתפוס אותה "בזמן". למעשה, הזדמנויות זה מה שאנחנו מזמינים בזמן. כלומר, יש לנו מטרה (=הזמנה), וזמן להגשים אותה. כמו שבכדורגל יש 90 דקות להבקיע את כל הגולים הרלוונטיים. אם המשחק היה נמשך לנצח, או לא מספיק זמן – זה לא היה בהכרח אותה חוויה. על כן, גם השימוש בכלי כמו שעון טיימר אונליין, מאפשר לנו להגדיר חלון זמנים להגשים הזדמנות מסוימת עבורנו. כדרך ספירה לאחור של הדקות.

לעתים, ההזדמנות תהיה משהו פשוט כמו בישול ביצה. טיימר ספירה לאחור 8 דקות (או כל מספר דקות אחר שנבחר), ובהצלחה לנו. עם הצלצול, או הסממן הוויזואלי של הספרה '0', אנחנו יודעים לגשת לביצה ולנצל את ההזדמנות כל עוד היא במצב שהיא אמורה להיות בו לאחר 8 דקות במים רותחים. לעתים, ההזדמנות שאנחנו רוצים לנצל, תהא דבר מה שונה, כמו השלמת פרויקט הקשור למקום העבודה או הלימודים.

טיימר ספירה לאחור

ללמוד עם שעון ספירה לאחור?

לדוגמה, ניתן להגדיר טיימר אונליין כדי להתחיל חלון למידה של 20 דקות. למעשה, ישנן טכניקות שמבוססות על פתיחת חלון זמנים בו אנחנו מתרכזים רק במשימה אחת ובשום דבר אחר. ולחלוטין משחררים מהמשימה לאחר שהטיימר / מחשבון ספירה לאחור הגיע ל-0. למעשה, יכול מאוד להיות שמדובר כאן בעזר נהדר לפיתוח הריכוז. כי אנחנו כמו חווים שוב ושוב, איך זה מרגיש להיות "לגמרי בפנים", במשימה אחת לחלוטין ובאופן שלם למשך חלון זמן מרוכז. אם אנחנו רוצים ללמוד, ולהתמקד ולאפשר למוח שלנו לספוג משהו מסוים – זה יכול מאוד לסייע.

לעבוד עם טיימר אונליין?

דומה הדבר גם כאשר אנו רוצים להשלים פרויקט הרלוונטי למקום העבודה. נניח שיש לנו איזו משימה מורכבת לעשות. במקום להסתכל על השלם המורכב, אנחנו יכולים להסתכל על היחידות שבו, ולפשט אותן ליחידות מאוד בסיסיות. ומתוך כך, לפתוח טיימר אונליין ולהחליט כי אנחנו מקדישים זמן מסוים לכל יחידה. בזמן זה, אנחנו פשוט נכנסים לפלואו. מאפשרים לעצמנו לפגוש את העבודה בנקודה בה אנחנו נמצאים, עם מה שאנחנו מביאים אליה וכאשר הטיימר מגיע ל-0, אנחנו משחררים ואומרים: עשינו את שלנו.

לא משנה כמה מלאכה מסוימת היא מורכבת, "מעצבנת", לא נעימה או פשוט מעוררת תחושה של אתגר – אנחנו כן יכולים להתמודד רק עם 20 דקות, או זמן אחר – מתוכה. פשוט לפתוח טיימר אונליין, להגדיר את הזמן שאנחנו רוצים – ולהשתתף כמידת יכולתנו. אחרי 20 דקות, מה שנעשה, נעשה. לכל הפחות, כתוצאה ישירה מן התרגיל הזה – נוכל להרגיש שאנחנו חופשיים. שאנחנו לא מתחייבים לתוצאה. תוצאה, שאנחנו בכל מקרה לא יכולים לשלוט עליה. אנחנו לא יכולים להחליט שנספיק כך וכך תוך XYZ של זמן. אנחנו לא יכולים להחליט באיזו איכות זה ייצא. אנחנו יכולים להחליט רק לנכוח. לנכוח, ולהשקיע במלאכה. ומתוך כך, ייווצרו דברים חדשים. הטיימר עזר לכם? מצאו עוד מחשבונים בתפריט ראש האתר, מחשבונים שימושיים לכל פעולה, חישוב שעות עבוד, דלק, ימים, חודשים, ועוד.

טיימר אונליין כעזר לתמיכת נוכחות והשקעה?

על כן, הדבר היחידי שאנחנו יכולים לעשות זה לבחור לנכוח עם המלאכה שאנחנו רוצים לעשות. ולאחר שנכחנו, והשקענו – משהו חדש נוצר. ולעתים, זה הרבה יותר קל לנכוח בהבנה שאנחנו כאן לטווח זמן מוגבל מסוים. לדוגמה, רק 20 דקות בכל פעם. ואז יוצאים לעשות משהו אחר שבא לנו לעשות. ובכך, סטופר אונליין יכול מאוד לסייע לנו להקציב את הזמן בו אנחנו 

אומרים, שננכח ונשקיע במלאכה מסוימת. מה שיקרה, יקרה.